امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

2- تولد هشت ماهگی امیر پرهام عزیز

1391/7/16 14:21
نویسنده : عمه جون
225 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام جان ، پریروز تولد 8 ماهگی تو بود . فالوده خریدم و فالوده بستنی خوردیم . به تو هم دادیم . عکست رو می زارم که داری می خوری تا شاهدی باشه خوشمزه در این تولد ، تو چند چیز را همزمان یاد گرفتی : نشستن ، قدم برداشتن ، سینه خیز رفتن و صدا درآوردن که شبیه حرف زدنه . چقدر هم من صداتو دوست دارم ، هی می گم : پرهام با عمه حرف بزن . ولی عمه رو همه اش خیط می کنی زبان هر وقت خودت می خوای حرف می زنی .

سه ماهه که بودی ، یکبار نشستم و کلی باهات حرف زدم و گفتم با عمه حرف بزن . وای که چقدر هم قشنگ حرف زدی . البته به زبان خودت . ولی انگار که خدایی داشتی با من گفتگو می کردی . همه تعجب کرده بودند . بعد اون همه دوست داشتند حرف زدنت رو ببینند و باهات حرف می زدند و تو هم جواب می دادی . همه می گفتند که این بخاطر هوش زیاد توئه وگرنه از این سن بعیده .

خیلی دوستت دارم پرهام جانم . قلب

راستی سه روز بود که سایت بخاطر تعمیرات قطع بود ، اینه که خاطرات اون روز رو توی خودش ننوشتم . خجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

من
20 شهریور 91 12:43
سلام عزیزم امروز روز اخر رای گیری مسابقه «نی نی باحجاب» هستش مهدیس منم شرکت کرده میشه به ادرس زیر بری وبه مهدیس که شماره ی6 هست رای بدی؟مهدیس به رایت احتیاج داره گلم زیاد وقتتو نمیگیره پیشاپیش از لطفت ممنونم نی نی گلتم ببوس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php