امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

21- آشپزی امیر پرهام جون

1391/10/14 10:55
نویسنده : عمه جون
328 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد یازده ماهگی امیر پرهام جون ماست ، قراره براش مهمون بیاد. می خواد آشپزی کنه :

با این سوسیس ها چی درست کنم ؟

مرحله اول : با این سوسیس ها چی درست کنم ؟

 اینهمه نون رو چه کنم ؟ دست بابا به چیز کم نمی ره  از خود راضی

مرحله دوم : با این نون ها چه کنم ؟

حالا بزار ببینم چه مزه ای دارند ؟ 

مرحله سوم : بزار ببینم چه مزه ای دارند ؟

خوشمزه است ، شما هم بفرمائید خجالت

مرحله چهارم : خوشمزه است ، تو هم بیا بخور

بزار یه تیکه هم از وسطش بخورم نکنه بد مزه باشه خنده

مرحله پنجم : بزار یه تیکه هم از وسطش بخورم نکنه بد باشه

این دیگه چیه بود ؟ متفکر

مرحله ششم : این دیگه چیه بود ؟

اصلا" من آشپزی نمی کنم با این نون هاتون ، زود تموم شد نیشخند زبان

مرحله هفتم : اصلا

 شاد باشید

تولد یازده ماهگیت مبارک عسلی من تولدت مبارک

پنج شنبه 14/10/91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)