امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

شروع

1391/9/29 17:09
نویسنده : عمه جون
287 بازدید
اشتراک گذاری

امیر پرهام دوست داشتنی ! امروز دومین روزیه که سینه خیز می ری . نسبت به دیروز کلی پیشرفت کردی . تو بغل بابایی به اتاق من اومدید ، به بابایی گفتم دیدی پرهام سینه خیز می ره ؟ گفت نه . گفتم پس ببین . بغلم بودی ، گذاشتمت زمین و رو به شکم ، شکلاتی که دستت بود و به دهانت می زاشتی رو از دستت گرفتم ـ آخه داری دندون در می آری ـ شکلات رو با ظرفش در نیم متری ات گذاشتم و گفتم برو بردار . هی دستت رو دراز کردی و نرسید تا آخر با سینه خودت رو به جلو کشیدی . دو تا که جلو رفتی دستت رسید و همه تشویقت کردیم و بابات فیلمت رو می گرفت . مامانت دوباره اینرو تکرار کرد و تو باز هم رفتی و برداشتی . چقدر من و بابات و مامانت و مادر جون خوشحال شدیم و برات دست زدیم . تو با تعجب به ما نگاه می کردی و شکلات رو به دهانت می زاشتی ، انگار برات کاملا عادی بود که حرکت کنی یا رفتار ما برات عجیب بود . همه ما عاشق توییم . تو به زندگی ما رنگی تازه دادی . خیلی دوستت داریم .

سه چهار روزی هست که می تونی محکم بشینی . می تونی نشسته غذا بخوری یا بازی کنی . البته هنوز به تکیه گاه نیاز داری . چون یهویی چپه می شی . برامون تازگی داره عزیزم .

چی شده عسلی ؟؟

چرا تعجب کردی عمه ؟!!

امیر پرهام در تاریخ 14 بهمن ماه 1390 برابر با سوم فوریه 2012 برابر با 10 ربیع الاول 1433 روز جمعه بعد از ظهر ساعت سه و نیم در بیمارستان دهخدا به دنیا اومد .

تقویم تولد امیر پرهام جون

تقویم تولد امیر پرهام جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)