امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

19- تولد عمه جون امیر پرهام جون

1391/10/3 21:37
نویسنده : عمه جون
584 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ، 24 آذرماه ، تولد منه . بابای امیر پرهام پریشب ، کیک تولد خرید و در حالیکه من توی اتاقم بودم با مامان امیر پرهام و مادر جون نقشه کشیدند . مامانش اومد و گفت : ما می خوایم بریم بیرون . الکی منو سرگرم کرد . آخه مگه من می خواستم برم اتاق اونا که به من کلک می زد متفکر بعد هم مادر جون اومد و گفت : امیر کارت داره . منم بیخیال از همه جا رفتم . که دیدم با فیلمبرداری وایساده و خلاصه کیک و بادکنک و سورپرایز و ... کلی حال داد تولد پنج نفره خوشمزه 

امیر پرهام جون ، هم سرما خورده و هم دندان درآوردنش درد داره . توی تولد من زیاد سرحال نبود .

بابایی ، برای پنج نفر ، عجب کیک بزرگی هم گرفته .

کیک تولد عمه جون

کیک تولد عمه جون

کیک تولد عمه جون

 

 

امروز که روز تولدم بود به کوهپیمایی رفتم . هوا بارانی بود و در حالیکه چتر دستم بود رفتم و برگشتم . اولین تجربه کوه با چتر بود عینک عاشق این هوا و ابرهاش و مه اش هستم . کمتر پیش می آد چنین هوایی در روزهای جمعه باشه . چند تا عکس هم گرفتم که توی ادامه مطلب می زارم .

جمعه 24 آذر ماه 1391

 

قله مردم در 24 آذر 91

قله مردم در 24 آذر 91

قله مردم در 24 آذر 91

قله مردم در 24 آذر 91

قله مردم در 24 آذر 91

قله مردم در 24 آذر 91

این عکس رو چند هفته پیش گرفتم . خیلی دوستش دارم:

قله مردم در یک روز ابری

همین طور این عکس:

قله مردم در یک روز ابری

 اینها هم پیامکهایی که برای روز تولدم اومدند:

باید از عشق بسازم عزلی ، قابل تو...  غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو ... دلی از جنس بهار ، که تقدیم تو باد ... سبز باشی و دلت خانهء پاییز مباد ...  Happy birthday to you   »»»لاله

باز باران بارید ، خیس شد خاطره ها ، مرحبا بر دل ابری هوا ، هر کجا هستی باش ، آسمانت آبی و تمام دلت از غصه دنیا خالی . تولدن مبارک  »»» لاله

Happy birthday همراه با گل اس ام اسی »»» نسرین

روز تولدت که تمام می شود ، تازه تو آغاز می شوی ، آغاز تو ، آغاز عشق و لبخند ، شروع تمام مهربانی هاست . قاصدی که زندگی را خبر می دهد . تولدت مبارک »»» مرضیه

سلام تولدت مبارک »»» مهری همراه با کلی اس ام اس ها شاد دیگه

کدامین شاخه گل زیبا را به خاطر گرامیداشت روز تولدت تقدیمت کنم ، که وجود نازنینت عطر تمامی گل هاست . تولدت مبارک »»» محبوبه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شلغم خان صلی الله علیه و علی آباه الطاهرین و علی اولاده الصالحین
1 دی 91 12:38
ایشالا این جمع خوب و خوشتون تا همیشه بمونه پرهام جان قدر این عزیزانی ک دورو برتن بدون ک از هرچیزی تو این دنیا بیشتر و بهترن

ممنون عمو . امیدوارم یه روز تو هم بیای توی جمع ما و خوشی مون رو با هم باشیم