امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

5- اولین کلمات امیرپرهام عزیزم

1391/7/23 18:27
نویسنده : عمه جون
350 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با امیرپرهام جونم ، کنار بالکن کوچک اتاقم نشسته بودم . ماه زیبا هم انگار به ما نگاه می کرد . به امیرپرهام جون نشونش دادم و گفتم ماه . عین عکس درس کتاب اول دبستان : مهتاب . نگاه کرد و با من تکرار می کرد : م . انگار می خواست بگه ماه . لباشم غنچه می کرد . وای که چه خوشمزه می شد و چقدر تعجب کردم . آخه اولین بار بود که کلمه ای رو می خواست تکرار کنه . بخاطر همین چندین بار ازش پرسیدم . پس اشتباه نکرده بودم .

بعد هم مامان و بابا و مادر جونش اومدند . از خودش صدا در می آورد که دیگه الان مطئمنم می خواست چیزی بگه . منهم از آنجائیکه توی کتاب : "همه بچه ها باهوشند اگر ..." خوانده بودم باهاش تکرار کردم . امیر پرهام هم از خنده غش می رفت . می گفتم پرهام چی می گه : ق . گاهی هم تا می گفتم پرهام چی می گه می گفت : ق . اینقدر می خندید و ما هم به خنده اش می خندیدیم که مادر جونش گفت بسه ، الان دلش درد می گیره . گاهی هم از خنده چپه می شد . وای که چه بچه شگفت انگیزی هستی پرهام جونم . خیلی دوستت دارم امیر پرهام خوشملم . قلب ماچ

عکس و لباس مورد علاقه مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علامه كوچولو
4 مهر 91 7:47
سلام خوشگلم پيش منم بيا گلم دوستت دارم

سلام خاله . مرسی به من سر زدی . باشه می آم پیشتون




پگاه مامان آرتين
4 مهر 91 11:43
اي ول اميرپرهام.آفرين.مسافرت خ.ش گذشت.من لينكتون مي كنم.


جای شما خالی بود خاله . منم شما رو لینک کردم


پگاه مامان آرتين
10 مهر 91 12:09
سلام عزيزم حرف مي زني آفرين گلم.مباركه من لينكت كردم عسلم


مرسی خاله . منم شما رو لینک کردم .