امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

16- تولد دختر همکار بابای پرهام عسلی

1391/8/30 20:26
نویسنده : عمه جون
662 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 19/8/91 تولد پرنیان جون بود . البته من توی جشن نبودم ولی عکساشو گرفتم تا توی وبلاگ بزارم .

کیک تولد پرنیان جون

امیر پرهام -پرنیان -امیرعلی -رها - بچه های همکارهای بابایی

نور توی چشاشون افتاده آخ

عکس دسته جمعی تولد پرنیان جون

امیر پرهام و  پرنیان

امروز امیر پرهام ، سیم شارژ موبایل باباشو برداشته بود و روی مبل رفته بود که دیدمش بطرف پریز برق می بره . پسر باهوش من .

با مادر جون نهار می خوردم و پرهام هم بغلم بود . بهش ماست می دادم . آخه خیلی دوست داره . گاهی که دیر می شد می گفت : من من من . منهم باهاش تکرار می کردم و قهقه می زد و تکرار می کرد .

امیر پرهام، گل زیاد دوست داره . مادر جون بهش یاد داده که بگه گل . پرهام هم لباشو غنچه می کنه و می گه : گل . به باباش می گم اینو باید بفرستی بره هلند تا پرورش گل داشته باشه . باباش می گه : تازه اومدیم که . خنده

سه شنبه 30/8/91

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)