امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

13- اخلاق و روحیات امیر پرهام عزیز ما

1391/7/30 20:39
نویسنده : عمه جون
331 بازدید
اشتراک گذاری

امیر پرهام خوشمل ما ، ویژگیهایی داره که برای من قابل تامل و منحصر به فرده .

پرهام جون ، نگاه معنی دار و ثابتی داره . مادر جون می گه هر وقت تمیزش می کنم یا غذاشو می دم ، بر می گرده و به من نگاه می کنه. انگار می خواد تشکر کنه . یکبار هم خودم دیدم که وقتی مادر جون می خواست بشوردش ، آب یه کمی داغ بود . اصلا" گریه نکرد ولی برگشت نگاهی به مادر جون کرد که من از تعجب خشکم زد . البته خیلی وقتها هم پیش اومده که گریه کرده ها .

وقتی ما همه جمع هستیم یعنی من و مامان و بابا و مادر جون ، امیر پرهام خیلی خوشحاله و همه اش شادی می کنه و با هر چیز کوچکی می خنده . حتی گاهی به حالتهای ما که می خواهیم بخندونیمش ، به زور هم شده می خنده ، هر چند که براش خنده دار نباشه .

هر چیزی رو که برای اولین بار تجربه می کنه ، براش جالبه و ازش استقبال می کنه . مثل طعم غذا ، مکان جدید ، آدمای جدید .

مهمانی و جمع آشنایان رو دوست داره . هر چند که اولش غریبی کنه . ولی زود آشنا می شه و با همه کنار می آد .

عاشق بچه هاست . هر چقدر کوچکتر بیشتر .

فوق العاده مهربانه . وقتی از سر کار می آم با لبخند قشنگش و دست و پا زدنش ، خستگی رو از تنم در می آره . وای از اون روزی که بیام خواب باشه ، حسابی حالم گرفته می شه .

وقتی از خواب بیدار می شه ، لبخند می زنه . مگر بدخواب شده باشه که خیلی کم پیش می آد .

خوش اخلاق و آرامه . الکی گریه نمی کنه . اگه گریه کنه حتما" چیزیش شده وگرنه اصلا" اهل بهانه گرفتن بیخودی نیست .

جنب و جوش زیادی داره . همه اش می خواد راه بره و تحرک داشته باشه . خداکنه زودتر هم راه بیفته تا انرژی اش رو بتونه خالی کنه .

فکر کنم بزرگتر که بشه شیطون حسابی بشه . ولی باهوش و حواس جمع .

به چی نگاه می کنی عسل من ؟

قربون اون لبخندای قشنگت برم من که همیشه داریشون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شلغم خان!
6 آبان 91 19:26
وای که چ کردی واسش!
بابا حسودیم گرفت کسی واسه ما شلغم هم خورد نمیکرد حالا این جوجه اینطوری نازش خریدار داره!!!
نکنین لوس میشه تیتیش میشه میره مدرسه بچه ها اذیتش میکنن!!!
(اینا ک گفتم اصلا از سر حسودی نبودا!!!! دقت داشته باش)


ای بابا ! عمو ! من لوس نمی شم . مرد می شم . اینارو می خونم یادم بمونه کیا رو دارم . تو هم حسودی نکن عمو . ما تو رو خیلی دوست داریم.