امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

34- تولد دو سالگی پرهام جون

1392/11/14 21:59
نویسنده : عمه جون
630 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تولد پرهام جون بود که بابا براش کیک گرفت و خودمون جمع شدیم و تولد گرفتیم. مامانی براش یه شلوار لی گرفت که خیلی هم خوشگل بود. عمه جون هم قراره براش با دست لباس ببافه.

کیک تولد پرهام جون

پرهام جون انگشتش رو توی کیک می زد و به دهانش می گذاشت:

تولد پرهام جون

تولد پرهام جون

عمه جون براش تولدت مبارک می خوند و بقیه هم دست می زدند، خودش هم می گفت دست، که یعنی همه دست بزنید:

تولد پرهام جون

تولد پرهام جون

تولد پرهام جون

با چاقو کیکش رو برش می ده و پرنیا جون هم کنارش نشسته. پرنیا تازه از خواب بیدار شده: 

تولد پرهام جون

مامانش چاقو رو از دستش گرفته و حالا ناراحت شده که باید چاقو رو به من بده:

تولد پرهام جون

تولد پرهام جون

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله صبا
4 اردیبهشت 93 12:18
سلام عمه جون دستت درد نکنه این همه عکسهای خوب از پرهام و پرنیای عزیزمو کذاشتید من هر وقت دلم براشون تنگ میشه اینهارو نگاه میکنم ان شاا... زندگی طولانی و ارومی داشته باشند
عمه جون
پاسخ
سلام خاله جون. خوشحال شدم از پیام شما و همینطور از اینکه از وبلاگ پرهام و پرنیا دیدن می کنید و براشون پیام می زارید.