امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

33- شب یلدای 92

1392/10/6 13:32
نویسنده : عمه جون
691 بازدید
اشتراک گذاری

دومین یلدای امیر پرهام جون و اولین یلدای پرنیا جون هم خونه مامان خانم و با خوشی گذشت. پرنیا جون که از صبح بیدار بود ، همه اش خوابید و هرچه مهمانها می خواستند که بیدارش کنند ، نمی شد . فقط یه لحظه چشمش رو باز می کرد و دوباره می خوابید. امیر پرهام جون با بچه ها بازی می کرد و خوشحال بود. آخر شب که هندونه و باسلوغ و آجیل شیرین و میوه و مخلفات دیگه رو آوردند و شروع به عکس گرفتن کردند ، امیر پرهام هم وارد عمل شد . همه چیز رو بر می داشت و روی زمین خالی می کرد: قندون ، ظرف آجیل شیرین ، چای و خلاصه اینقدر ریخت که آخر مامان و باباش بلند شدند و رفتند . کسی هم که جرات نداشت با امیر پرهام جون ما دعوا کنه . بعد رفتن اونا ، پسرخاله بزرگه بابا یه جک برای من و دائی احسان تعریف کرد که کلی خندیدیم. بقیه هم می خواستند بشنوند ، دائی احسان ، شیطون شده بود و با لهجه حرف زدن نمی گذاشت؛ اینقدر من خندیدم که دلم درد گرفته بود. عکسای اون شب همچنان پیش بابا محفوظ است . تنها عکسی که دارم عکس پرنیا جونه که لباسش رو همین هفته خاله عذرا براش بافته:

پرنیا جون در شب یلدا

بعضی پیامهای تبریک شب یلدا:

انار بیار دون کنم ، غماتو دون دون کنم ، هندونه بیار قاچ کنم ، لپتو بیار ماچ کنم ، بخند تا من حال کنم . پیشاپیش یلدات مبارک>>>> دخترخاله

این پیام برفی سرد تقدیم به وجودگرمت . شب یلدا پیشاپیش مبارک . همراه با دونه های برف از اکرم

زندگانی جیره مختصری است... مثل یک فنجان چای که کنارش دوستی است، مثل یک حبه قند ، زندگی را با "دوست"نوش جان باید کرد ، نوش جانت باشد لحظه های لبخند * شب چله پیشاپیش خجسته باد*>>>> نازنین

یک بار الاغ برات هندوانه فرستادم تا شب یلدا بخور و بخند به این زندگی ، همرا با عکس الاغ از لیلا.ب

یلدا را بهانه نمی کنم تا یادت کنم چون بیادت هستم ، خوبیهایت را بهانه می کنم تا یلدا را به تو شاد باش بگویم ... پیشاپیش یلدا مبارک >>>> معصومه گ. همکار سابق

شب جمشید و جامش ، شب بوسه به خاکش ، شب حافظ و سعدی ، شب پارسی و مادی ، شب آخر آذر ، شب پاک و منور ، شب آرش و آتش ، شب مهر و سیاوش ، شب پاک اهوراست ، شب مژده و یلداست . یلداتان پیشاپیش به نیکی مبارک >>> منصوره ج.

آنگاه که تولد دختری بیگناه مایهء ننگ عرب ها بود! آنگاه که زندگی برای دخترکان فقط ساعتی به طول نمی انجامید...نیاکان پاک ما ، بلندترین شب سال را ، شب تولد مینو(الهه زن) و میترا (الهه خورشید) را بنام یلدا نام نهادند، گرامی داشتند. یلدا، یادگار نام وطن و عروس زمستان، در راه است. اایران من و ایرانیه مهربانم... یلدایت پیشاپیش مبارک>>>> همکار همه چیز دان جهت خواندن من

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه جون
29 اسفند 92 18:22
ببخشید اصلاح می شه : سومین یلدای پرهام جون هستش