امیر پرهام امیر پرهام ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

ʚϊɞ ღ ʚϊɞ امیر پرهام و پرنیا ʚϊɞ ღ ʚϊɞ

10- هدیه مامان خانم برای امیر پرهام عزیز

1391/8/5 21:23
نویسنده : عمه جون
340 بازدید
اشتراک گذاری

پریشب به خانه مامان خانم (مادربزرگم) رفتم . دائی احسان من ، یه خرس عروسکی صورتی و یه جعبه کادو شده ، آورد و به من داد و گفت اینها رو برای پرهام گرفتیم : برای روز کودک و دندان درآوردنش . مامان خانم هم گفت : جند بار می خواستیم به خانه شما بیاییم ولی نشد . گفتم خودتون باید بیائید و بهش بدهید . مامان خانم را سوار ماشین کردم و آوردم . جعبه کادو شده یه ماشین بود که راه می رفت و آهنگ می زد و درهاش باز می شد . عکسش رو می زارم اینجا . دست مامان خانم بابت پولش و دائی احسان بابت سلیقه و خریدش درد نکنه . قلب ماچ

عروسک خرسی و ماشین هدیه مامان خانم

عروسک خرسی و ماشین هدیه مامان خانم

 

 

چه جیگری این کوچولو !

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پگاه مامان آرتين
22 مهر 91 12:21
مباركه نازنازي.مامانش عكس مي خوامممممممممم


باشه عکس هم می زارم ولی من عمه اشم